Des de finals del mes d'abril, s’ha instal·lat al vestíbul de l’edifici principal de l'hospital un nou dispositiu intel·ligent per poder rebre les comandes comprades electrònicament i/o gaudir del portal de serveis propis del dispositiu, durant les 24 hores del dia. Es tracta d’una donació durant tres mesos per part de l’empresa Mayordomo.
Aquest dispositiu permet:
• Recepció de paqueteria
Si realitzeu compres online, aquí podreu rebre els vostres paquets sense cap cost addicional i de qualsevol botiga online i/o transportista.
• Portal de serveis
Si necessiteu fer els vostres encàrrecs de manera ràpida, Mayordomo us ofereix un catàleg de serveis de bugaderia, tintoreria, devolucions de paquets i compres de productes.
Podeu registrar-vos-hi des de la pantalla tàctil del dispositiu Smart Point o des del link https://mayordomo.io/w/#/register/hospitalbellvitge (obriu-lo amb Chrome).
1. Introduïu-hi les vostres dades (nom, cognoms, DNI, telèfon, e-mail corporatiu i firma).
2. Rebreu un e-mail i un missatge amb un codi únic. Amb aquest codi, ja podreu gaudir de Mayordomo Smart Point per a totes les gestions.
Donat que aquest servei va dirigit als professionals de l’HUB, és necessari que utilitzeu el correu corporatiu.
Trobareu més informació al web https://mayordomo.io/w/ o a la pantalla del mateix dispositiu.
Per a qualsevol dubte o incidència, podeu contactar directament amb Mayordomo escrivint a hola@mayordomo.io o trucant al 93 112 67 57 en horari de 9 a 18h de dilluns a divendres.