Tradicional entrega de roses, punts de llibre i el conte col·laboratiu als pacients de l’HUB per Sant Jordi

Durant tota la setmana passada, vam gaudir d’iniciatives i actes previs a Sant Jordi. Les celebracions van culminar diumenge 23 d’abril amb l’entrega de roses, punts de llibre i exemplars del conte col·laboratiu de l’HUB a cadascun dels pacients ingressats.

L’equip de Cuina de l’HUB i de “Messs” (UTE Clece-Arcasa) van col·laborar en el repartiment de les roses, punts de llibres i contes durant el matí de Sant Jordi. Pacients i acompanyants van rebre amb il·lusió i agraïment aquests obsequis que van fer més amable la seva estada a l’hospital durant la Diada.

Des de fa més de vint-i-cinc anys, l’Hospital de Bellvitge edita un punt de llibre commemoratiu de Sant Jordi. El d’aquest 2023, inclou una il·lustració del conte col·laboratiu “Les segones oportunitats” a la part de davant i, al darrere, hi ha la relació d’autors i autores participants, la il·lustradora de les aquarel·les, així com un codi QR on descarregar el llibre en format virtual.

L’ambient de Sant Jordi a l’HUB es va completar amb una parada de roses dels estudiants del Campus Bellvitge de la UB, instal·lada davant la torre principal.

Mira aquí l’àlbum de fotos de Sant Jordi 2023 a l’Hospital de Bellvitge.