L’Hospital de Bellvitge amplia els tràmits online que els ciutadans poden realitzar des del web

L’HUB ha incorporat cinc nous tipus de tràmits online que tots els usuaris poden realitzar des de la pàgina web del centre. D’aquesta forma, l’apartat Tràmits online del web HUB recull fins a onze tipus diferents de documents i tràmits que cobreixen les peticions i requeriments més habituals del ciutadans, que d’aquesta forma poden resoldre sense haver de traslladar-se al centre.

El llistat dels nous tràmits online disponibles inclou la informació de proves preoperatòries i d’intervencions quirúrgiques programades (es pot demanar el recordatori la data, la reprogramació o l’anul·lació); la sol•licitud de justificants de programacions quirúrgiques, d’informes mèdics i d’una còpia de la història clínica.

Aquests nous tràmits s’afegeixen als que ja estaven disponibles fins ara: la sol•licitud d’informació sobre les visites programades; la modificació de les dades personals; els agraïments, suggeriments i reclamacions i, per últim, un espai reservat per tràmits o consultes que no corresponen a cap de les tipologies esmentades.

L’objectiu de l’Hospital de Bellvitge és continuar millorant la plataforma de tràmits online accessible des del web, de forma que es puguin facilitar als ciutadans la resolució no presencial del màxim número de gestions i consultes.