Jordi Ramos guanya una Beca de L’Hospitalet per estudiar la rellevància històrica de l’Hospital de Bellvitge

Jordi Ramos Ruiz serà l’autor d’una investigació històrica sobre el paper referencial de l’Hospital de Bellvitge en l’àmbit de l’assistència, la recerca i la docència sanitàries, un dels temes proposats en la 35a edició de les Beques L’Hospitalet.

L’Ajuntament de L’Hospitalet va atorgar a finals del passat mes de desembre dues beques de recerca per a llicenciats universitaris, destinades a promoure l’estudi de la ciutat en el camp de les ciències socials.

Jordi Ramos Ruiz és llicenciat en Història a la Universitat de Barcelona (2001), Máster en Gestión de Proyectos y Espacios Culturales (2015) i Màster d'Història Contemporània i Món Actual (UB-UOC). 2019-2020. Els objectius de la recerca són contextualitzar l'Hospital de Bellvitge dins del panorama científic mèdic i recuperar la memòria de les persones que han estat vinculats amb el centre sanitari.

Carles Agustín González ha estat guardonat amb la segona beca per dur a terme un treball sobre la història i l’evolució del conjunt de la Remunta a L’Hospitalet. L'import de les beques és de 3.000 euros cadascuna. El termini per lliurar els treballs de recerca és de sis mesos a partir de l'endemà de l'acceptació de les beques.