Sis facultatius de l’Hospital de Bellvitge, guardonats amb els Premis a l’Excel·lència Professional del Col·legi de Metges de Barcelona

- Certificacions

El Col·legi Oficial de Metges de Barcelona ha anunciat el nom dels professionals i equips assistencials que el proper 27 de novembre rebran els Premis a l'Excel·lència Professional que concedeix cada any aquesta institució. Entre els premiats, hi ha sis facultatius de l'Hospital Universitari de Bellvitge, i cinc més de l'Atenció Primària Metropolitana Sud.

Els premiats de l'Hospital Universitari de Bellvitge són:

• M. del Pino Alonso Ortega, cap del Servei de Psiquiatria, en la categoria d’Altres Àmbits Assistencials.
  • Isabel Català Costa, cap de secció del Servei d’Anatomia Patològica fins a la seva jubilació, en la categoria d’Educació Mèdica.
  • Montserrat Figuerola Batista, gerent de l’Àrea Metropolitana Sud de l’ICS fins a la seva jubilació, en la categoria d’Humanitats, Cooperació i Gestió.
  • Víctor Mayoral Rojals, cap de la Unitat de Dolor del Servei d'Anestesiologia.
  • Francesc Formiga Pérez, del Servei de Medicina Interna, en la categoria de Recerca Biomèdica.
  • Andreu Gabarrós Canals, cap del Servei de Neurocirurgia, en la categoria de Medicina d’Atenció Hospitalària.

Així mateix, també rebran el guardó les següents professionals de l'Atenció Primària Metropolitana Sud:

• M. Dolors Daura Llop, del CAP Sant Sadurní d’Anoia, en la categoria de Medicina d’Atenció Primària.
  • Sara Freixedas Berges, de l’EAP Penedès Rural / Alt Penedès, en la categoria de Medicina d’Atenció Primària.
  • Mercedes Liras García, del PADES SAP Delta, en la categoria d’Altres Àmbits Assistencials.
  • Yolanda Randó Matos, del CAP Florida / L’Hospitalet, en la categoria de Medicina d’Atenció Primària.
  • M. Eugènia Rigual Ros, de l’EAP Ribes – Olivella, en la categoria de Medicina d’Atenció Primària.

L’acte de lliurament dels guardons tindrà lloc el proper dia 27 de novembre a l’Auditori Axa.