L’hospital reactiva la campanya #Pensoentu per fer arribar cartes i missatges als pacients

L’Hospital Universitari de Bellvitge reactiva la campanya #Pensoentu, dissenyada perquè els pacients puguin rebre cartes i missatges de suport dels seus familiars en particular i de la ciutadania en general, en un moment en què la situació ha obligat a restringir de nou l’entrada de visitants i acompanyants al centre.

Aquelles persones que vulguin escriure una carta o fer un dibuix per als pacients només han d’enviar un correu a suportpacients@bellvitgehospital.cat, i se li farà arribar directament. Si el missatge és personal, cal que ens indiqueu el nom del destinatari i, si el sabeu, el número de l’habitació on està ingressat. Si el missatge és global i va dirigit als pacients de forma anònima, no cal que ens indiqueu res.

També podeu enviar-ho per correu postal a Hospital Universitari de Bellvitge c/Feixa Llarga, s/n. 08907 L’Hospitalet de Llobregat, indicant al sobre que és per a la campanya #Pensoentu i especificant, si cal, el nom del pacient.