L’Hospital Universitari de Bellvitge ha ampliat i reforçat notablement l’espai de tràmits on-line del seu web corporatiu per tal de facilitar l’accés de la ciutadania a les gestions més habituals
Es pot accedir a aquest nou espai des de l’adreça web https://bellvitgehospital.cat/ca/contact/tramits-online o bé a través de l’aplicació mòbil “El meu HUB”. (https://bellvitgehospital.cat/ca/el-meu-hub).
Des d’aquesta nova àrea es poden portar a terme de manera senzilla la majoria de tràmits més habituals sol·licitats per la ciutadania, sense necessitat de moure’s de casa ni d’esperes telefòniques innecessàries.
Els tràmits que es poden realitzar són: gestions i sol·licituds de canvis de visites o analítiques; anul·lació, reprogramació, o confirmació de proves radiològiques, proves de medicina nuclear, colonoscòpies, gastroscòpies, densitometries, electromiogrames, ecocardiogrames, proves funcionals respiratòries, i altres; anul·lació, reprogramació i confirmació d’intervencions quirúrgiques i de proves i visites preoperatòries; sol·licitud d’informes mèdics o d’altra documentació clínica; agraïments, suggeriments o reclamacions, actualització de dades personals, i cites per al centre de vacunació internacional.
La nova àrea s’organitza de forma clara i amb un llenguatge accessible per tal que es pugui utilitzar de manera àgil.
A més, continua oberta la possibilitat de portar a terme els tràmits per via telefònica o presencialment.
Aquesta iniciativa forma part d’un procés de reorganització de l’atenció a la ciutadania pel que fa a tràmits i gestions que han inclòs també una redistribució del sistema de recepció de trucades telefòniques per a gestions (call center), amb l’objectiu final de continuar millorant el servei que l’Hospital Universitari de Bellvitge presta a la ciutadania