L'Hospital de Bellvitge, guardonat als Premis BSH com a millor hospital d'alta tecnologia en ronyó i vies urinàries

L'Hospital Universitari de Bellvitge ha estat guardonat amb el premi al millor hospital d'alta tecnologia de l'Estat en la categoria de ronyó i vies urinàries en els premis Best Spanish Hospital Awards, que es van lliurar ahir dijous a Sevilla.

Va recollir el guardó el Dr. Álvaro Arcocha, subdirector del Procés Quirúrgic i Àrea de Crítics de l'HUB.

En aquests mateixos premis, l'Hospital Universitari de Bellvitge també ha estat finalista en les categories d'indicadors de gestió clínica global, de malalties de la dona, i d'aparell musculoesquelètic.

Els Premis BSH estan organitzats per Bechmariking Sanitario 3.0 -una plataforma d'anàlisi on-line d'indicadors útils per a la gestió sanitària, i ASHO, companyia de prestació de serveis de codificació d'altes hospitalàries.

En aquesta tercera edició, hi han participat un total de 122 hospitals públics i privats. L'eficiència i la qualitat assistencial dels centres participants han estat avaluades utilitzant més de 250 indicadors d'eficiència, adequació i qualitat, sota paràmetres metodològics validats per la Societat Espanyola de Directius de la Salut (SEDISA).

També dins de la Gerència Territorial Metropolitana Sud, cal remarcar que l'Hospital de Viladecans ha estat un dels hospitals més distingits en aquests premis.

Concretament, ha obtingut el guardó al millor hospital bàsic i comarcal en indicadors de gestió clínica global, en global de resultats, en aparell digestiu i hepatopancreàtic, i en ronyó i vies urinàries, i ha estat finalista en aparell circulatori i respiratori i aparell musculoesquelètic.