L’Hospital de Bellvitge celebra la Jornada de Reconeixement als seus professionals

El dia 14 de desembre, l’Hospital Universitari de Bellvitge va celebrar, un any més, la Jornada de Reconeixement als seus professionals. L’acte va tenir com a protagonistes principals les persones que s’han jubilat aquest any, però hi va haver també agraïments i distincions per a d’altres professionals i per a les associacions de voluntaris, i s’hi va poder escoltar la veu dels pacients i interpretacions musicals en directe.

Presentat per Irene Feliu, responsable de l’Àrea d’Atenció a la Ciutadania, l’acte es va obrir amb una cançó interpretada per l’administratiu del Laboratori Clínic David Villar, un dels triomfadors de la primera edició d’EufòrICS, el concurs de talent musical de l’ICS. Per part de la Direcció de l’hospital, la Dra. Montserrat Figuerola, la Dra. Cristina Capdevila, la Sra. Rosa Soldevila i el Sr. Josep Àngel Duró van pronunciar a continuació unes paraules de ben-vinguda.

La sessió va prosseguir amb el lliurament de reconeixements als professionals que aquest any han defensat la seva tesi doctoral i als que han obtingut l’acreditació AQU o ANECA. També hi va haver un record per als professionals que ens han deixat aquest any, així com un homenatge a la tasca de les diferents associacions de voluntaris que col·laboren amb l’hospital: Azinnia, Associació de Malalts i Trasplantats Hepàtics de Catalunya, Associació de Trasplantats Cardíacs Cors Nous, Associació contra el Càncer a Barcelona, Amputats Sant Jordi, Associació de Laringectomitzats del Garraf i Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls.

Un dels moments més esperats va ser el lliurament dels premis de la 3a edició del concurs de guarniments de Nadal. Un passi d’un recull de fotografies i vídeos de les unitats decorades va servir per reflectir la gran creativitat i imaginació de les nombroses unitats i serveis que han participat aquest any en el concurs. El primer premi va ser unitat 9.3 (unitat d’ictus).

Tampoc no va faltar la veu dels pacients, que aquest any va arribar a través d’uns vídeos en què pacients i familiars van explicar la seva experiència i van dirigir unes paraules d’afecte i agraïment als professionals.

També hi va haver un agraïment especial a la tasca del Gabinet de Comunicació i Relacions Institucionals, i tot seguit va arribar el moment principal de la sessió amb el lliurament dels obsequis als 57 professionals que s’han jubilat al llarg d’aquest any: 16 infermers/res, 15 facultatius/ives, 9 TCAIs, 8 auxiliars administratius/ives, 5 zeladors/res, 2 membres del personal de cuina, 2 membres personal d’oficis i 1 telefonista.

Per tancar a l’acte, David Villar va interpretar un segon tema musical, aquesta vegada de manera conjunta amb Gemma Prats, professional també del Laboratori Clínic, seguit d’un refrigeri final a la Sala Vicenç Ferrer.

Aneu al recull de fotografies

Vídeo de l'acte complet:

Vídeo de la decoració nadalenca: