La Dra. Laura Lladó s’incorpora a l’International Editorial Board de la revista quirúrgica més important del món

- Certificacions

La Dra. Lladó, cap clínic de Cirurgia Hepatobiliar i trasplantament hepàtic de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB), ha estat escollida per formar part de l’International Editorial Board de la revista JAMA Surgery, la publicació quirúrgica amb major factor impacte del món (16,9).

La incorporació de la Dra. Lladó a l’òrgan editorial internacional de la prestigiosa revista, fundada l’any 1883 per l’American Medical Association, reconeix la seva expertesa en cirurgia hepatobiliar i trasplantament hepàtic.

La Dra. Laura Lladó, que aquest any ha estat elegida presidenta de la Societat Catalana de Trasplantament (SCT), forma part de la Unitat de Cirurgia Hepatobiliar i Trasplantament Hepàtic de l’HUB des de l’any 2000. També té una destacada participació en l’activitat de la Sociedad Española de Trasplante Hepático com a secretaria del comitè científic. Compta amb una destacada trajectòria professional tant a nivell clínic, com de recerca i docència a la UB.

L’any 2021 es va convertir en la primera dona cirurgiana en ocupar la direcció de Trasplantament Hepàtic d’un gran hospital, tot succeint el Dr. Joan Fabregat, que havia ocupat el càrrec des de l’any 2005