Hem estalviat 1,1 tones de plàstic a la cafeteria de l’Hospital de Bellvitge en mig any

- Equipaments
Amb la instal·lació de dues fonts d’aigua a la cafeteria de personal i dues més a la cafeteria externa, el passat octubre va iniciar-se la implantació del projecte d’eliminació de plàstic d’ampolles amb l’objectiu d’aconseguir una reducció dràstica del consum de plàstic a l’HUB. De fet, a la fi del mes de març, ja s’han estalviat un total de 1.138 kg de plàstic.

Fins a l’inici del projecte, s’havien estat consumint vora 18.400 ampolles de 500 ml, entre menús per al personal de l’hospital, així com dinars i sopars per a pacients (més de 600 al dia). Des d’octubre, tant per als menús del personal de l’HUB com per als dels usuaris, es faciliten gerres de vidre per a grups perquè tothom es pugui servir tanta aigua –del temps, freda o amb gas- com vulgui de les fonts habilitades.

A més de la instal·lació de les fonts d’aigua de lliure accés, es va obsequiar el personal del centre amb una ampolla metàl·lica reutilitzable HUB per conscienciar de la necessitat de reduir residus.

A l’HUB estem compromesos amb la sostenibilitat. Aquest projecte d’eliminació de plàstic de les ampolles d’aigua és una de les accions que estem impulsant amb el principi de les tres erres: Reduïm | Reutilitzem | Reciclem