Dos projectes de recerca liderats per infermeres i infermers de l'HUB, finançats pel COIB

Dos projectes liderats per infermeres i infermers de l’HUB han estat finançats a la Convocatòria d’Ajudes a la Recerca Infermera 2021 del Col·legi Oficial d’infermeres i Infermers de Barcelona.

Els professionals de l'HUB que han rebut els ajuts són:

• Cristina Font Cabrera. Infermera de l’Àrea d’Urgències de l’HUB. Títol del projecte: Implantació del triatge avançat en el Servei d’Urgències de l’Hospital Universitari de Bellvitge.
  • Jordi Adamuz Tomás. Infermer de suport als sistemes d’informació i la recerca en cures. Títol del projecte: Asociación de los factores de complejidad de cuidados, riesgo de deterioro agudo y cobertura enfermera con resultados de salud en pacientes hospitalizados por COVID-19.

També la infermera Maria Antonia Serra Barril, de l’ICO-l'Hospitalet, ha obtingut finançament pl projecte titulat: Estat de situació del desenvolupament de la pràctica avançada infermera en la cura del pacient oncològic a Cataluña.