Els serveis d’Urgències de Bellvitge i Viladecans organitzen el XXVII Congrés Nacional Català d’Urgències i Emergències

Els dies 31 de març i 1 d’abril, està tenint lloc a l’auditori de l’Hotel Melià Sitges el XXVII Congrés Nacional Català d’Urgències i Emergències, de la Societat Catalana de Medicina d’Urgències i Emergències (SoCMUE).

El congrés està organitzat aquest any pels serveis d’Urgències de l’Hospital Universitari de Bellvitge i l’Hospital de Viladecans. El president del comitè organitzador local és el Dr. Pierre Malchair i, el president del comitè científic local, el Dr. Javier Jacob.

Després de dos anys marcats per la pandèmia, el congrés torna en aquesta edició a la normalitat i presenta un format innovador que, sota el lema “7/24 solucions urgents”, pretén posar en valor el treball en equip i en xarxa en la resposta resposta a la demanda urgent els 365 els dies de l’any.

Les activitats científiques proposades pels grups de treball i el comitè científic tenen com a objectiu proporcionar una visió holística i actualitzada de la demanda d’atenció urgent, en clau de territori, tecnificació, complexitat i talent professional.

El programa inclou principalment una desena de taules rodones i una desena de tallers sobre temes d’interès de l’especialitat, als quals cal afegir la conferència inaugural, les sessions de comunicacions orals, la defensa de pòsters, les reunions de grups de treball, les exposicions comercials i l’assemblea ordinària de la SoCMUE.