Una vintena de neuròlegs i un neurocirurgià de diferents centres hospitalaris de Geòrgia i l'Azerbaidjan van visitar l’Hospital de Bellvitge el passat 28 de maig per conèixer directament l’expertesa clínica de la unitat de patologies neuromusculars.
La Dra. Mònica Povedano, cap de secció del Servei de Neurologia i responsable de la Unitat Funcional de Malaltia de Motoneurona, va oferir una xerrada als professionals del Caucas sobre l’abordatge de les neuropaties que es porta a terme a l’HUB. Posteriorment, van poder participar en la realització de diferents proves diagnòstiques com ara electromiografies i proves d’ultrasons.
La visita s’emmarca en una activitat formativa internacional organitzada per Laboratoris Ferrer dins el programa Peripheral Neuropathies and Stroke Management, que vol impulsar el coneixement de les neuropaties perifèriques i l’ús dels nucleòtids que ajuden en la regeneració de la beina de mielina del nervi danyat i milloren la qualitat de vida dels pacients1, i d’altra banda, l’abordatge dels accidents cerebrovasculars.