En el marc de la represa de l'activitat comunitària que es va aturar arran de la pandèmia, el passat 17 de febrer es va realitzar una xerrada sobre el funcionament de La Meva Salut dirigida als usuaris de l'EAP Centre.
La pandèmia ha obligat a incrementar l'ús dels canals telemàtics a l'hora d'accedir a l'atenció sanitària. L'aplicació de La Meva Salut ha passat a formar part dels telèfons de la majoria d'usuaris, sent una eina bàsica per a la comunicació amb l'EAP, la consulta de resultats, gestió de visites, etc.
Conjuntament amb el Centre Cívic de l'Hospitalet de Llobregat i l'EAP es va detectar la necessitat de formar els usuaris sobre el funcionament de LMS, per la qual cosa es va decidir organitzar aquesta formació.
Durant la sessió es va navegar dintre de l'aplicació mentre s'anava explicant als assistents el seu funcionament i aprofundint en totes les opcions existents.
En el transcurs de la sessió es van anar resolent dubtes dels assistents i es va assistir en el registre a l'aplicació a aquelles persones que encara no s'hi havien registrat.
Tant els assistents com els professionals que van organitzar la jornada van fer-ne un balanç positiu, tant pel nombre de participants com per la utilitat del contingut.