2a Jornada Enhanced Recovery After Surgery

Sala d'actes de l'Hospital Universitari de Bellvitge

La 2a jornada dels Programes de Recuperació Intensificada després de la Cirurgia (ERAS, per les seves sigles en anglès) vol ser punt de trobada d’equips multidisciplinaris i alhora compartir models d’implantació posats en marxa pels equips de l’HUB i resultats actuals ERAS.

La jornada s’adreça a professionals assistencial d’àmbit hospitalari i Atenció Primària (infermeres, facultatius, nutricionistes, treballadors socials, fisioterapeutes, altres).

Amb taules rodones, ponències i un taller d’intercanvi d’experiències, la segona edició de la Jornada ERAS de l’Hospital de Bellvitge s’enfoca a què altres equips assistencials puguin aprendre i implementar el mateix programa als seus serveis. Actualment són dotze seccions i serveis quirúrgics que treballen a l’HUB en entorns ERAS amb resultats satisfactoris, alineats amb la Direcció de Processos i Avaluació conjuntament amb la Direcció Infermera.

Les jornades estan acreditades pel Consell Català de Formació Continuada de les Professionals Sanitàries-Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud amb 0,7 crèdits.

LLISTAT D'INSCRIPCIONS TANCAT

Connecta't al directe de la jornada en aquest enllaç: bit.ly/3EWBPwj