A partir de dilluns 6 de setembre es torna a permetre l'entrada d'un acompanyant en àrees no Covid de 13 a 15 h

La progressiva millora de la situació epidemiològica els darrers dies farà possible recuperar l’accés d’un acompanyant durant l’ingrés a Hospitalització, Unitats de Crítics i Semicrítics a les àrees no Covid, així com també a l'Àrea Ambulatòria (Consultes Externes, Gabinets...).

Els pacients ingressats a les àrees no Covid podran rebre un acompanyant cada dia, de dilluns a diumenge, entre les 13 i les 15 h. Per tal de garantir les mesures de protecció davant el SARS-CoV-2, és recomanable que sigui el mateix acompanyant cada dia.

En la Reanimació Post Quirúrgica (RPQ) l’horari d’accés del familiar/acompanyant serà de 19 a 20 h. Excepcionalment, a petició de la família, es permetrà prolongar el temps de visita en el cas dels pacients portadors de la targeta CUIDA’m i dels menors d'edat.

A l’àrea Covid, com a norma general continuarà sense estar permès l’accés a familiars. Excepcionalment, a petició de la família, i prèvia valoració de l’equip assistencial, es permetrà l’accés d’un acompanyant en situacions específiques com ara els pacients amb la targeta CUIDA’m o els menors d’edat.

Agraïm la comprensió mostrada per la ciutadania i la col·laboració dels professionals davant la restricció d’accés que ens vam veure obligats a adoptar el passat 8 de juliol davant l’estat de la pandèmia per tal de garantir el màxim possible la seguretat de pacients i professionals.