L’Hospital de Bellvitge se suma a la Setmana sense Fum

Des del dimarts 25 de maig i fins el dia 31 se celebrarà la XXII Setmana sense Fum. L’Hospital Universitari de Bellvitge s’adhereix a aquesta iniciativa fent-se ressò de la importància de dur una vida lliure de tabac que permeti prevenir les patologies que provoca el fet de consumir-ne. Cada any la Unitat de Tractament del Tabaquisme del Servei de Medicina Preventiva inicia tractament a un nombre d’ entre 400 i 500 persones.

A partir del dimarts 25 de maig podreu veure en diferents contextos missatges i activitats que ha preparat la Unitat de Tractament del Tabaquisme del Servei de Medicina Preventiva per celebrar la Setmana sense Fum. A més de poder veure un salvapantalles preparat per a l’ocasió, també rebreu un correu electrònic amb una enquesta exclusiva per als professionals de l’Hospital sobre la seva relació amb el tabac. Qualsevol professional que necessiti ajut per deixar de fumar pot demanar-ne a l’adreça tabaquisme@bellvitgehospital.cat.

Així mateix, també farem publicacions a les xarxes socials. Cada dia de la Setmana publicarem una petita enquesta de Twitter i d’Instagram amb una pregunta sobre el tabac i el seu efecte sobre la salut de les persones. Podreu provar a veure què en sabeu d’aquesta qüestió i podreu descobrir les respostes correctes en les mateixes xarxes socials. Paral·lelament a això, també a les xarxes socials compartirem breus vídeos de testimonis que ens parlaran en primera persona sobre el procés de deixar de fumar.

La Setmana Sense Fum és una iniciativa de la Sociedad Española de Medicina Familiar y Comunitària (semFYC) i CAMFiC a Catalunya i enguany se celebra la seva 22a. edició.

Enllaç a Intranet