Acollidor acte de benvinguda a l’HUB per a l’alumnat en pràctiques de cicles formatius

- Formació

Gestió del Talent de la Direcció de Persones de l’Hospital de Bellvitge ha organitzat avui, 30 de gener, l'acte d'acollida dels estudiants en pràctiques del 2n període del curs 2023-2024 de cicles formatius de grau mitjà i sanitaris.

Durant aquest 2n període docent, un total de 130 alumnes (69 d’infermeria, 59 TCAI i 8 d’altres categories) realitzaran una estada de practiques al nostre centre.

L’objectiu de l’acte d’acollida és oferir a l’alumnat una visió general de la institució on realitzaran les pràctiques curriculars. De forma conjunta, la Unitat d'Atenció a la Ciutadania i l'Àrea d'Aprenentatge i Desenvolupament Professional han exposat el funcionament de l'Hospital de Bellvitge, els drets i els deures de la ciutadania, així com les clàusules de confidencialitat que han de respectar.

L’HUB treballa directament amb escoles i instituts per donar resposta a les necessitats de formació pràctica del seu alumnat i ofereix l’assignació en funció del seu itinerari formatiu.

Al finalitzar l’acte, l’alumnat ha participat d’una enquesta interactiva on prioritzava el que més valora de treballar en una organització. Els estudiants han valorat com a més rellevants, en aquest ordre, els següents factors: l’aprenentatge i formació continua per al desenvolupament professional; la bona relació amb els companys i el fet de treballar amb professionals que inspiren.