Puntos de Información
Podéis encontrarlos en el vestíbulo principal, en Urgencias, área del enfermo crítico y a La Unidad de Recepción y Preparación del Paciente .
En cada uno de estos puntos, un equipo administrativo dará respuesta a vuestra solicitud de información, realizará custodia de objetos de valor y otras gestiones administrativas. El horario de atención al público es:
- Edificio de Hospitalización: de 7 a 21.30 h de lunes a viernes y los fines de semana y festivos de 8 a 21 horas. Teléfono: 932 607 600
- Unidad de Recepción y Recuperación del Paciente: de 7 a 20 horas (de lunes a jueves) y de 7 a 14.30 horas los viernes. Teléfono: 932607500
- Área del enfermo crítico: de 13 a 15 horas y de 19 a 20 horas de lunes a viernes no festivos. Teléfono: 932607600
- Edificio de Urgencias: 24 horas, todos los días de la semana. Teléfono: 932 607 575
- Consultas Externas: 7 a 21h de lunes a viernes. Teléfono: 932 607 190.
Unidad de Trabajo Social Sanitario
Si se os plantea alguna problemática social, el Hospital dispone de una Unidad de Trabajo Social Sanitario, situada en la entrada principal del Hospital, a mano derecha, que da atención directa al paciente y a los familiares. Si queréis contactar con ellos, preguntáis cómo hacerlo a vuestra enfermera referente de la unidad.
Atención a la ciudadanía
El Hospital Universitario de Bellvitge dispone de dos oficinas de atención a la ciudadanía situadas, una, en el vestíbulo principal del edificio de Hospitalización y, la otra, en el edificio de Consultas Externas. Desde estas oficinas atenderemos las dudas derivadas de la asistencia que se os presta en el Hospital, así como también gestionaremos los agradecimientos, sugerencias o reclamaciones que nos queráis hacer llegar.
El horario de atención al público es:
Edificio de Hospitalización: de lunes a jueves, de 8 h a 15:30 h y viernes, de 8 h a 14 h (todo el año excepto en periodos vacacionales). Edificio de Consultas Externas: de lunes a jueves, de 8 h a 15 h y viernes, de 8 h a 14 h (todo el año excepto en periodos vacacionales). Teléfono: 932 607 831 Correo electrónico: uac@bellvitgehospital.cat
Atenció a la ciutadania
L’Hospital Universitari de Bellvitge disposa de dues oficines d’atenció a la ciutadania situades, una, al vestíbul principal de l’edifici d’Hospitalització i, l’altra, a l’edifici de Consultes Externes.
Des d’aquestes oficines atendrem els dubtes derivats de l’assistència que se us presta a l’Hospital, així com també gestionarem els agraïments, suggeriments o reclamacions que ens vulgueu fer arribar. L’horari d’atenció al públic és:
Edifici d’Hospitalització: de dilluns a dijous, de 8 h a 15:30 h i divendres, de 8 h a 14 h (tot l’any excepte en períodes vacacionals).
Edifici de Consultes Externes: de dilluns a dijous, de 8 h a 15 h i divendres, de 8 h a 14 h (tot l’any excepte en períodes vacacionals). Telèfon: 932 607 831 Correu electrònic: uac@bellvitgehospital.cat
- Voluntariat
El Programa de voluntariat social agrupa els voluntaris que desenvolupen tasques socials i d’atenció als pacients ingressats i als seus familiars (suport, companyia, ajuda, etc.) i que gestionen el servei de biblioteca per als pacients. Aquest Programa de voluntariat està coordinat per la Unitat d’Atenció a la Ciutadania i Participació. Per utilitzar aquest servei es pot trucar al tel. 932 607 492 o bé a l’extensió 2677, de 9 h a 13 h.
- Voluntats anticipades
El document de voluntats anticipades és el document en el qual podeu expressar lliurement les instruccions que voleu que es tinguin en compte sobre la vostra atenció sanitària quan us trobeu en una situació en què, per circumstàncies derivades del vostre estat físic i/o psíquic, no pugueu expressar la vostra voluntat. El document s’adreça al metge responsable i us en podeu informar a la Unitat d’Atenció a la Ciutadania.
Servei d’Assistència Religiosa
Disposem d’un Servei d’Assistència Religiosa. Si desitgeu rebre ajuda de qualsevol confessió podeu contactar-hi a través de la vostra infermera referent o dels serveis d’informació.
Banc de Sang i Teixits
La sang és un element imprescindible perquè els hospitals i les clíniques puguin oferir una assistència mèdica de qualitat. Molts malalts d’arreu de Catalunya necessiten la transfusió de concentrats d’hematies, plaquetes o plasma cada dia per seguir endavant en el seu procés de curació, ja sigui un procés urgent (accident, hemorràgia...), un procés quirúrgic o un tractament mèdic o oncològic. Donar sang és un acte cívic solidari, un benefici per a la societat i un deure dels ciutadans. És un acte segur i gens dolorós que pot fer que fins a tres malalts diferents recuperin la salut. Tant l’extracció com la transfusió a un altre pacient es fan amb màxima seguretat, i les dades personals es tracten amb garanties de confidencialitat total. La necessitat sanguínia és constant, i per tant també ho han de ser les nostres donacions. Per tot això, demanem la vostra col·laboració i la dels vostres familiars i amics, i us informem que podeu acudir a fer la vostra donació a: Banc de Sang. Hospital Universitari de Bellvitge (provisionalment just davant de la sortida del metro). Horari: de dilluns a dissabte de 9 h a 20 h. També podeu consultar la resta de centres de recollida i les campanyes d’equips mòbils a: www.bancsang.net.
Cafeteria
Hi ha una cafeteria exterior per als familiars i acompanyants, situada a la planta –1 de l’edifici de Consultes Externes. L’horari és de 7 h a 23 h (de dilluns a diumenge).
Ascensors
Utilitzeu només els ascensors indicats per al públic, no utilitzeu els reservats per als pacients i personal de l’Hospital.