El passat 30 de setembre de 2021 va tenir lloc la primera reunió de la nova Comissió d’Innovació Local de l’HUB (CIL-HUB). La CIL és l’òrgan què, de forma participativa, propositiva i de disseminació, ajuda a nivell operatiu a potenciar la innovació de l’HUB.
Les seves funcions principals es dirigeixen a la gestió de la innovació, passant per l'ecosistema i la cultura de la innovació vinculats. Està composada per 11 membres (4 metges i metgesses, 2 infermeres, 1 fisioterapeuta, 1 expert en gestió per processos, 1 representant d’atenció a la ciutadania, 1 representant de l’Àrea d’Innovació de la Gerència Territorial i 1 representant de l’Àrea de Negoci i Innovació de l’IDIBELL).
En la seva constitució s’ha tingut en compte la representativitat dels diferents col·lectius professionals i la perspectiva de gènere. La CIL es reunirà mensualment per acompanyar les idees sorgides entre els professionals de l’HUB, crear tallers de reptes i de captació d’idees, definir i difondre les activitats i els programes de formació vinculats a la innovació i donar suport a l’ampliació de l’ecosistema intern i extern.
La CIL-HUB treballarà conjuntament amb la Unitat Funcional de Suport a la Innovació, i les CIL de l’Hospital de Viladecans i l’Atenció Primària de la GTMS. En l’actualitat, aquests tres dispositius estan treballant en la generació d’un formulari de gestió d’idees que properament estarà disponible per als professionals.
Els membres de la CIL-HUB són:
Presidenta: Dra. Gemma Via.
Secretària: Dra. Laura Gavaldà.
Vocals: Sr. Francisco Cortés, Dr. Pere Cardona, Dra. Ester Méndez, Sra. Núria Montesinos, Sra. María Figueres, Dr. José Manuel Fernández, Sra. Irene Feliu.
Membres nats: Dra. Glòria Torras (Àrea d’Innovació de la GMTS), Dra. Paula García (Àrea de Negoci i Innovació de l’IDIBELL).
Per contactar amb la CIL-HUB podeu escriure a cilinnovacio@bellvitgehospital.cat.
Si tens una idea per millorar l‘atenció i cura de pacients, famílies i professionals… no te la guardis i explica’ns-la properament al formulari d’idees!
T'ajudarem a posar-la en marxa!!