Envia’ns fotos i vídeos per al 50è aniversari de l’HUB!

Estem de celebració! El dia 8 de novembre del 2022 farà 50 anys de la inauguració de l’Hospital i volem commemorar-ho com pertoca. Des del pròxim 8 de novembre fins a la data exacta del cinquantenari podràs gaudir d’un magnífic programa ple d’actes i activitats institucionals, científiques i festives

​Volem que sigui una celebració compartida, oberta a professionals, ciutadania, institucions, empreses i entitats del territori, que tothom se sumi a la festa d’aquestes primeres cinc dècades del nostre hospital.

Tens fotos o vídeos d’aquests anys? Envia’ns-els! Tot hospital està ple de records i històries personals i segur que poder-los reviure i gaudir la mà de cada protagonista serà una experiència entranyable.

Participa tu també en el recull de moments especials viscuts a l’HUB durant aquest primer mig segle.

Fes-nos arribar els teus records, imatges i anècdotes de moments històrics, curiosos, significatius, emotius d’aquests 50 anys. Els esperem a l’adreça 50HUB@bellvitgehospital.cat. També ens els pots remetre al grup de Facebook Fotografies antigues de l'Hospital Universitari de Bellvitge. Tu fas gran la nostra història.

Segueix al cas! A partir del 8 de novembre anirem informant de totes les activitats del programa del cinquantenari