Setmana de Cirurgia Robòtica de l'Hospital Universitari de Bellvitge

Des del fins al
Sala d'actes de l'Hospital Universitari de Bellvitge

És per a nosaltres un gran honor i un privilegi organitzar la primera “Setmana de Cirurgia Robòtica de l'Hospital Universitari de Bellvitge”, que se celebrarà del dia 11 al 15 de desembre de 2023. Aquesta iniciativa es pot realitzar gràcies a la creació de la Càtedra de Cirurgia Robòtica que fomenta l'activitat assistencial i docent dins d'un marc de col·laboració públic-privada entre Universitat de Barcelona, Hospital de Bellvitge i Abex Excel·lència Robòtica (distribuïdora del Robot da Vinci, de l'empresa Intuitive Surgical Inc.). Durant aquesta setmana, des dels quiròfans de l'Hospital Universitari de Bellvitge, es transmetran en “streaming” intervencions de cirurgia ginecològica, urològica, toràcica, ORL i cirurgia digestiva. Es podrà assistir, sempre per via telemàtica, a presentacions de cada especialitat.

El programa inclourà tècniques i tractaments que s'estan duent a terme en les diferents especialitats. Els seus objectius són: transmetre informació als cirurgians en formació en cirurgia robòtica; intercanviar coneixement amb experts, destacant els avantatges dels nous abordatges robòtics; i, estimular interès cap al que creiem que serà la cirurgia del futur.

En aquest enllaç podeu veure tota la informació sobre la Setmana de Cirurgia Robòtica

Setmana Robòtica HUB 2023