Jornada Ben Viure: Vacunació contra gèrmens respiratoris al llarg de la vida

Sala d'actes de l'Hospital Universitari de Bellvitge

Objectius: Donar a conèixer, des del món de la pediatria i la infermeria, els gèrmens respiratoris més prevalents en un entorn familiar, com es produeix la transmissió de gèrmens respiratoris i mesures per reduir-ne l’impacte. I, d’altra banda, plantejar l’abordatge d’infeccions respiratòries en adults amb patologia respiratòria crònica, immunocompromesos, hematològics o trasplantats d’òrgan sòlid.

Dirigit a: La Jornada està adreçada a metges de família i pediatres de comunitària, professionals d’infermeria d’Atenció primària i dels serveis de Malalties Infeccioses, Microbiologia, Medicina Interna, Pneumologia, Medicina Preventiva, Hematologia, Nefrologia, Cardiologia, Digestologia, Oncologia dels hospitals de la regió Metropolitana. 12 Novembre world pneumonia day

Les infeccions respiratòries són un repte de salut des de la infància fins a l’edat adulta. El virus de la grip, SARSCoV2, VRS, pneumococ... impacten en el dia a dia dels nostres pacients, principalment si són immunodeprimits, i n’afecten la qualitat de vida tot comportant-los visites ambulatòries o fins i tot hospitalitzacions.

Diumenge 12 de novembre és el Dia Mundial de la Pneumònia i és en aquest context que des de diferents àmbits assistencials, de l’Atenció Primària i de l’Hospital de Bellvitge, volem compartir amb vosaltres les eines més eficients per assolir el Ben Viure dels nostres pacients.

Jornada HUB