Jornada “Innovar Afegint Qualitat a l'Assistència” de la Societat Catalana de Qualitat Assistencial

Sala d'actes HUB

La Jornada serà un espai de reflexió i de propostes innovadores i posarà l’èmfasi en els resultats en salut, benefici dels pacients i la millora del sistema sanitari.

Us proposem que, sota el lema “Innovar afegint Qualitat a l’assistència” compartim el nostre coneixement i els projectes ja iniciats i mirem més enllà buscant noves fites.

El nostre objectiu és seguir sent referència en qualitat dins d’un sistema sanitari en transformació i d’una societat que, sortint de la gran crisi del nostre temps, necessitarà de nosaltres per construir un món millor.

En aquesta edició, la Societat Catalana de Qualitat Assistencial comparteix amb la Gerència Territorial Metropolitana Sud de l’ICS l’organització de la jornada, sumant-nos així a la celebració dels 50 anys de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

qualitat

Subscriu-te als nostres butlletins

Selecciona el butlletí que vols rebre: