L’HUB acull l’acte de graduació i jurament hipocràtic de la 41a promoció de Medicina de la UB

- Formació

Aquest dijous 8 de juny ha tingut lloc a la sala d'actes de l'Hospital Universitari de Bellvitge la cerimònia de l'acte de graduació de la promoció 2017-2023 del grau en Medicina del Campus Bellvitge de la Universitat de Barcelona.

L’acte ha estat presidit per Joan Guàrdia, rector de la Universitat de Barcelona; Montserrat Figuerola, gerent territorial de l’Àrea Metropolitana Sud de l’ICS; Antoni Trilla, degà de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la UB; i Joan Miquel Nolla, coordinador del Campus Bellvitge i vicedegà acadèmic de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la UB. A l’acte hi han assistit 76 estudiants de la 41a promoció del grau en Medicina del Campus Bellvitge, que han tingut un paper molt actiu durant tot l’esdeveniment. La promoció mèdica 2017-2023 ha decidit nomenar padrins els doctors Elena Iborra i Lluís González, ambdós professors del Departament de Ciències Clíniques de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la UB i professionals de l’Hospital Universitari de Bellvitge.

A més, s’ha nomenat padrí honorífic al Dr. Manel Mañós i Pujol, que ha estat cap del Servei d’Otorrinolaringologia de l’Hospital de Bellvitge, amb més de quaranta anys de trajectòria professional i un profund sentiment per la docència, la investigació i la divulgació.

El parlament del padrí honorífic ha precedit la part de lliurament d’orles per part dels membres de la taula presidencial. El cap d’estudis del Grau, Fernando Alcaide, ha llegit el nom dels graduats i graduades, i posteriorment s’han lliurat les beques.

L’acte es va cloure amb la lectura de jurament hipocràtic i tots els assistents dempeus per a escoltar el Gaudeamus Igitur, l’himne universitari.

Fotografies de l’acte

Vídeo de l’acte