Canvis en el protocol de visites als pacients Covid-19

- Coronavirus

Davant l’augment de casos de transmissió comunitària de la Covid-19 registrats en les darreres setmanes i la detecció d’algunes pràctiques de risc en les visites, s’ha decidit restringir a partir de dilluns 3 d’agost l’entrada dels visitants als pacients de Covid-19 ingressats al centre en hospitalització convencional.

D’altra banda, a partir d’aquesta mateixa data els pacients Covid-19 ingressats a la UCI podran rebre dues visites setmanals en horaris prèviament concertats amb el personal d’infermeria.

Els pacients que no estiguin ingressats per Covid-19 poden rebre la visita d'un acompanyant de 13 a 17 h. L'acompanyant ha de ser el mateix tot el dia.

L’aplicació del nou protocol de visites comportarà el reforç del circuit d’informació als familiars i acompanyants per via telefònica. Aquelles famílies que necessitin aclariments poden trucar als telèfons 634298442 i 634298427.

L’Hospital Universitari de Bellvitge pren aquestes severes mesures a desgrat, però forçat per les circumstàncies. L’objectiu és evitar nous contagis i garantir el màxim possible la seguretat tant de pacients i visitants, com dels professionals del centre, en un moment en què és absolutament indispensable respectar les normes d’ús de la mascareta, distància física, rentat de mans i compliment dels dies de quarantena quan siguin indicats.

Només amb el compromís i l’esforç compartit de tots serà possible aconseguir que la propagació del coronavirus s’alenteixi i que puguem continuar desenvolupant l’activitat assistencial amb normalitat, garantint a més, la seguretat dels professionals que treballen al centre.

L’hospital agraeix per avançat a pacients i familiars la comprensió per aquestes mesures que responen a una situació excepcional.