Els alumnes de La Maquinista fan un regalet als pacients de l’hospital

- Coronavirus

Les mostres de solidaritat no s’aturen i aquesta setmana han estat els alumnes de primer de Primària de l’escola La Maquinista de Barcelona els que han volgut obsequiar als pacients de l’hospital.

La classe  “La Glacera” ha lliurat a la direcció del centre una bossa amb desenes de petits regals fets pels mateixos infants durant el confinament. La gerent de l’hospital, Montserrat Figuerola, ha portat aquestes manualitats a la planta 16 i allà la infermeria les repartirà entre els pacients que rebin l’alta. Els primers pacients a rebre un obsequi dels nens de La Maquinista van ser en Wladimir, ingressat des de fa dos mesos i mig per la Covid-19, i en Manuel José, sotmès a una intervenció quirúrgica. Ambdós van rebre l’alta ahir i van marxar a casa amb el seu regalet.

La iniciativa de fer manualitats per als pacients ingressats a l’Hospital Universitari de Bellvitge ha permès als alumnes de La Maquinista treballar durant aquests mesos aspectes claus com les normes de prevenció i higiene –els regals abans d’arribar a l’hospital van estar en quarentena–, alhora que han acostat l’escola a la realitat dels centres sanitaris. El projecte porta per títol “Reglaç, regals que curen i donen felicitat” i ha estat molt ben rebut per la direcció i els professionals de l’hospital, que s’han compromès a fer arribar els regals als pacients de la planta 16 (Pneumologia) que vagin rebent l’alta mèdica.