A partir del dilluns 14 de febrer es torna a permetre l'entrada d'un acompanyant en àrees no covid de 13 a 15 h

La progressiva millora de la situació epidemiològica en els últims dies permet recuperar l'accés d'un acompanyant durant l'ingrés en hospitalització i unitats de crítics i semicrítics d'àrees no covid.

Els pacients ingressats a les àrees no covid podran rebre un acompanyant cada dia, de dilluns a diumenge, entre les 13 i les 15 h. Per tal de garantir les mesures de protecció davant el SARS-CoV-2, és recomanable que sigui el mateix acompanyant cada dia. Aquest horari també serà vàlid per a la Unitat de Semicrítics.

​A la Unitat de Cures Intensives l’horari de visites serà de 13.30 h a 15 h, tot i que en casos excepcionals i de forma pactada entre l’equip mèdic i les famílies es podrà flexibilitzar aquest horari.

En la Reanimació Postquirúrgica (RPQ) l’horari d’accés del familiar / acompanyant serà de 19 a 20 h.

Excepcionalment, a petició de la família, es permetrà prolongar el temps de visita en el cas dels pacients portadors de la targeta CUIDA’m i dels menors d'edat.

D’altra banda, l’accés d’un acompanyant a l’Àrea Ambulatòria (Consultes Externes), Gabinets i Urgències es mantindrà com fins ara.

A l’àrea covid, com a norma general continuarà sense estar permès l’accés a familiars. Excepcionalment, a petició de la família, i prèvia valoració de l’equip assistencial, es permetrà l’accés d’un acompanyant en situacions específiques com ara els pacients amb la targeta CUIDA’m o els menors d’edat.

A la CMA, l’accés d’un familiar o acompanyant estarà permès només per realitzar l’ingrés. Un cop fet l'ingrés, l'acompanyant marxarà, i, una vegada finalitzat el procediment, des d'infermeria se'l trucarà per recollir el pacient.

Recordem la importància que tots els visitants mantinguin les mesures de seguretat durant la seva estada al centre, especialment pel que fa a la mascareta, que s’haurà de mantenir correctament posada en tot moment, tant fora com a dintre de les habitacions.