El Dr. Ponce, escollit entre els deu ginecòlegs més destacats dels hospitals públics i privats de Catalunya

Aquesta selecció ha estat elaborada per un grup d’experts de l’Institut de Coordenades de Gobernança i Economia Aplicada

El Cap de Servei de Ginecologia de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB), el Dr. Jordi Ponce ha estat seleccionat com un dels deu millors ginecòlegs del territori català, segons criteris assistencials, de recerca i docents.

Doctor en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona (1989) en l’especialitat d’obstetrícia i ginecologia (1990-1994) a l’HUB. És doctor en Medicina (1998) i Premi Nubiola (1999) de l’Acadèmia de les Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears. Té un màster en direcció de serveis integrats de salut per l’Escola Superior d’Alts Estudis Empresarials ESADE (DSIS 2003-2004 i EMDOS/EMHOL 2014-2015)amb estada formativa a la Georgetown University (Washington, EE.UU).

També és membre de les juntes directes de diverses societats científiques nacionals i internacionals i el responsable d’innovació de cirurgia robòtica de l’IDIBELL (des de 2009).

Actualment és responsable del Curs Internacional de Cirurgia Ginecologia de l’HUB i exerceix com professor associat a la Universitat de Barcelona.

Des del centre li volem donar l’enhorabona per aquest reconeixement merescut, tan per la seva àmplia trajectòria i l’ aportació al món sanitari, i per posicionar el servei de Ginecologia de l’HUB com un dels més punters a nivell nacional i també internacional.