4a Jornada. Gestió de Processos Lean Day 2022

Sala d'actes HUB

Un any més volem presentar-vos tota la feina feta durant 2021 i 2022, gràcies a la participació de molts professionals implicats, als quals agraïm enormement l’esforç i la dedicació. Sense ells, sense vosaltres, tot això no seria possible.

Aquestes jornades tenen com a objectiu promoure i divulgar el desenvolupament en la Gestió per Processos entre els professionals de l’Hospital Universitari de Bellvitge, l’ús de la metodologia Lean i algunes de les seves eines implantades, com ara Value Stream Mapping (VSM), A3, 5S, anàlisi de problemes (5 perquès i diagrama Ishikawa), Kata, Hoshin Kanri.

També volem presentar-vos alguns dels projectes amb el seu desenvolupament i resultats en diferents serveis o àrees de coneixement i com hem incorporat l’experiència de pacient en diferents processos assistencials per tal de recollir la seva veu en la millora continua. Un cop més: moltes gràcies per fer-ho possible!

File
Lean Day 2022