Professionals de l’HUB participen a la 1a Jornada andalusa de recuperació intensificada en l’adult

- Formació

La cap de servei d’Anestesiologia, M. José Colomina, i el coordinador dels programes ERAS, José Jerez, han estat ponents convidats a la 1a Jornada andalusa de recuperació intensificada a l’adult, que s’ha celebrat aquest 4 i 5 de maig a Huelva

La Dra. Colomina ha presentat el programa Patient Blood Management i el seu impacte global dins del context dels programes ERAS. Per la seva part, José Jerez, ha detallat els diferents rols de les infermeres ERAS i el procés d’implantació del programa al nostre centre.

La 1a Jornada andalusa de recuperació intensificada en l’Adult, organitzada per l’Hospital Universitari Juan Ramón Jiménez (Huelva), s’emmarca dins les accions del GERM (Grup Espanyol de Rehabilitació Multimodal) per tal de donar suport a tots aquells centres que vulguin impulsar els programes ERAS.

El GERM representa la societat científica referent en l’àmbit nacional respecte els programes ERAS (Enhanced Recovery After Surgery) i congrega diferents disciplines en un mateix programa: anestesiologia, cirurgia de diferents especialitats, infermeria, rehabilitació i fisioteràpia, endocrinologia, nutricionistes i d’altres.