Professionals de l'HUB participen en l'organització del XV Congrés Català d'Anatomia Patològica

Els dies 27 i 28 de maig, es va celebrar a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya el XV Congrés de la Societat Catalana d’Anatomia Patològica (SCAP). La Dra. Fina Climent i la Dra. Montse Gomà, presidenta i secretària de l'SCAP, van participar en l’organització del congrés.

L'acte d’inauguració del congrés va comptar amb la presència del Dr. Ramon Pujol, degà de la Facultat de Medicina de Vic i excap de Servei de Medicina Interna de l’Hospital de Bellvitge.

La Dra. Serrano, la Dra. Quirós, la Dra. Feu, el Dr. Ippoliti i la Dra. Varela, membres del Servei d’Anatomia Patològica, van participar en les ponències del congrés.

Així mateix, cal destacar l'obtenció per part del Dr. Jan Bosch-Schips del primer premi de les comunicacions presentades. El pòster, titulat “Estudi interhospitalari de l’expressió d’anhidrasa carbònica IX en limfoma anaplàstic de cèl·lula gran associat a pròtesi mamària: marcador indirecte de perfil d’expressió gènica associat a la hipòxia”, ha estat un treball col·laboratiu del Servei d'Anatomia patològica de Bellvitge amb els hospitals Germans Trias i Pujol, Parc Taulí, Sant Pau i Mútua de Terrassa.