A partir de dilluns 28 de febrer, l’Hospital de Bellvitge amplia l’horari de visites en àrees no covid

La progressiva millora de la situació epidemiològica les darreres setmanes i el descens del nombre d’ingressos per covid gràcies al percentatge de població amb la pauta de vacunació completa permeten augmentar a partir del proper dilluns, 28 de febrer, la franja horària perquè els pacients de l’Hospital de Bellvitge puguin rebre la visita d’un acompanyant durant l’ingrés a Hospitalització.

D’aquesta forma, l’horari de visites s’amplia tres hores i queda establert de 13 h a 18 h cada dia, de dilluns a diumenge. Per tal de garantir les mesures de protecció davant el SARS-CoV-2, és recomanable que sigui el mateix acompanyant cada dia.

Excepcionalment, a petició de la família, es permetrà prolongar el temps de visita en el cas dels pacients portadors de la targeta CUIDA’m i dels menors d'edat.

A la Unitat de Cures Intensives l’horari de visites serà de 13.30 h a 15 h, tot i que en casos excepcionals i de forma pactada entre l’equip mèdic i les famílies es podrà flexibilitzar aquest horari.

A les unitats de semicrítics, ara per ara es manté l’horari de 13 a 15 hores, per a només una persona.
En la Reanimació Postquirúrgica (RPQ) l’horari d’accés del familiar/acompanyant serà de 19 a 20 h.
D’altra banda, l’accés d’un acompanyant a l’Àrea Ambulatòria (Consultes Externes), Gabinets i Urgències es mantindrà com fins ara.

A l’àrea covid, com a norma general continuarà sense estar permès l’accés a familiars. Excepcionalment, a petició de la família, i prèvia valoració de l’equip assistencial, es permetrà l’accés d’un acompanyant en situacions específiques com ara els pacients amb la targeta CUIDA’m o els menors d’edat.

Agraïm la comprensió mostrada per la ciutadania i la col·laboració dels professionals durant tota la pandèmia, que va obligar a establir restriccions d’accés en diferents moments per tal de garantir el màxim possible la seguretat de pacients i professionals.