Participatiu acte d’acollida a l’HUB per a l’alumnat en pràctiques de cicles formatius

- Formació

Aquest dimarts 26 de setembre, Gestió del Talent de la Direcció de Persones de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha organitzat l’acte d’acollida a l’estudiantat de cicles formatius de grau mitjà i superior sanitaris. Durant aquest període escolar, un total de 145 alumnes realitzaran una estada de pràctiques al nostre centre hospitalari.

L’objectiu d’aquest acte d’acollida és oferir a l’alumnat una visió general de la institució on realitzaran les pràctiques curriculars. De forma conjunta, la Unitat d'Atenció a la Ciutadania i l'Àrea d'Aprenentatge i Desenvolupament Professional han exposat el funcionament de l'Hospital de Bellvitge, els drets i els deures de la ciutadania, així com les clàusules de confidencialitat que han de respectar.

En aquest 1r període de pràctiques, l’HUB com a centre formador rep 104 estudiants de Cicle Formatiu de Grau Mitjà (CFGM) en Cures Auxiliars d’Infermera, 24 de Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) en Imatge per al Diagnòstic i Medicina Nuclear, 2 de CFGS en Productes Farmacèutics i 15 de CFGS en Documentació Sanitària.

L’HUB treballa directament amb escoles i instituts per donar resposta a les necessitats de formació pràctica del seu alumnat i ofereix l’assignació en funció del seu itinerari formatiu.

Al finalitzar l’acte, l’alumnat ha participat d’una enquesta interactiva on prioritzava el que més valora de treballar en una organització

Referents d’excel·lència docent del Grau d’Infermeria de la UB

Les enquestes de satisfacció de les estades de pràctiques del curs 2022-2023 de l’estudiantat del 2n, 3r i 4t curs (297 alumnes) del Grau d’Infermeria del Campus Bellvitge de la Universitat de Barcelona (UB) reflecteixen un percentatge de satisfacció generalitzat a tots els grups de “molt satisfet” en les àrees d’acollida, suport en l’aprenentatge i ajuda en l’aplicació de la teoria a la pràctica.

És per aquest motiu que felicitem a tot el personal que ha col·laborat en les pràctiques de l’alumnat de Grau d’Infermeria de la UB Campus Bellvitge durant el passat curs 2022-2023 i us animem a seguir col·laborant de forma excel·lent.