Nous horaris d’entrada de visites a l’Hospital de Bellvitge a partir del dimarts 21 de desembre

A partir de demà, dimarts 21 de desembre el nou horari perquè els pacients ingressats a les àrees no Covid de l’Hospital de Bellvitge puguin rebre la visita d’un acompanyant serà de 13 a 15 h tots els dies de la setmana.

Davant l’empitjorament de la situació epidemiològica els darrers dies que està comportant l’augment dels contagis comunitaris de la Covid-19, l’hospital es veu obligat a reduir l’horari de visites vigent fins ara (de 13 a 18 h) per tal de minimitzar el risc de contagi i preservar la salut tant dels pacients ingressats com dels professionals.

A l’àrea Covid, com a norma general continuarà sense estar permès l’accés de familiars. Excepcionalment, a petició de la família i prèvia valoració de l’equip assistencial, es permetrà l’accés d’un acompanyant en situacions especifiques com ara el pacients amb la targeta CUIDA’M o els menors d’edat.

Una vegada més, agraïm la comprensió de la ciutadania i la col·laboració dels professionals durant tota la pandèmia, l’evolució de la qual obliga a establir restriccions d’accés en diferents moments per tal de preservar el màxim possible la seguretat de visitants, pacients i professionals.