L’Hospital de Bellvitge inaugura l’exposició “Construïm salut. Construïm Bellvitge”

L’Hospital Universitari de Bellvitge ha inaugurat aquesta setmana, a la planta baixa de l’edifici principal, l’exposició “Construïm salut. Construïm Bellvitge”.

Es tracta d’una mostra impulsada conjuntament pel Gabinet de Comunicació i Relacions Institucionals i la Direcció de Serveis Generals de l’hospital que donarà a conèixer al públic i als professionals alguns dels principals projectes de noves infraestructures en marxa actualment al nostre centre.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és reflectir el compromís de l’hospital per disposar no només dels millors professionals sinó també dels millors equipaments i instal·lacions per poder desenvolupar una medicina complexa, innovadora i de precisió.

Els plafons informatius inclouen textos, quadres de dades i plànols de les noves estructures, així com il·lustracions a càrrec de la Sra. Sílvia San Miguel.

L’exposició ha arrencat amb el plafó informatiu dedicat a la nova Unitat de Son i Ventilació que s’està construint a la unitat 1.1, la qual que permetrà als usuaris i professionals disposar de millors llits, habitacions i dispositius tecnològics, incloent una innovadora sala de telemedicina i una Unitat de Son Virtual.

Properament s’hi exposaran altres continguts informatius sobre projectes actualment en curs a l’hospital.