L'Hospital de Bellvitge acull 92 nous metges interns residents

L'Hospital Universitari de Bellvitge ha donat la benvinguda als 92 nous metges interns residents que han començat a cursar avui la seva especialitat en el nostre centre.

La Dra. Cristina Capdevila, directora de l'hospital, i la Dra. Irene Cabello, cap d'estudis, s'han adreçat als nous residents per desitjar-los una bona estada i per fer-los una primera presentació del funcionament i les característiques de l'hospital.

A continuació, ha començat el tradicional Curs de Benvinguda als residents, en què diferents responsables d'unitats i serveis d'especial interès per als metges que cursen l'especialitat han presentat els seus respectius àmbits. Aquest Curs de Benvinguda es desenvoluparà fins al proper 2 de juny.

Aquest any, la convocatòria general de formació sanitària especialitzada a Espanya oferta per primera vegada una nova especialitat MIR, la de medicina legal i forense, amb un total de vuit places a l'Estat, una de les quals s'imparteix a l'Hospital Universitari de Bellvitge.

En total, l'Hospital Universitari de Bellvitge està acreditat per a la docència de postgrau de 43 especialitats, en les quals s'integren més de 330 residents provinents de medicina, farmàcia, psicologia, biologia, física i infermeria. També acull la formació de facultatius de medicina familiar i comunitària de la Unitat Docent de Costa de Ponent.