La Fundación Tony Manero ofereix un concert gratuït a l’Hospital de Bellvitge per reconèixer el treball del personal sanitari

Amb l’actuació se celebra el Dia Internacional de la Infermeria.

El grup català de música disco i funk Fundación Tony Manero ha ofert avui un concert gratuït a l’Hospital Universitari de Bellvitge per agrair l’esforç de tots els professionals sanitaris, i especialment d’infermeres i infermers. El concert, amb el qual se celebra també el Dia Internacional de la Infermeria (12 de maig) s’ha fet amb un aforament limitat a 150 treballadors de l’hospital, tots ells asseguts, amb distància de seguretat i mascareta, per mantenir les màximes precaucions sanitàries determinades per la Covid-19.

Durant poc més de mitja hora, la Fundación Tony Manero ha interpretat algunes de les seves cançons més conegudes, com ara Inevitable, Super sexy girl o Muñeco analógico. La banda celebra aquest 2021 els seus 25 anys de carrera musical amb la gira El último baile, que esdevé alhora el seu comiat com a grup, ja que fa uns mesos van anunciar la seva dissolució.

La directora infermera de l’Hospital de Bellvitge, Rosa Soldevila, ha fet una breu introducció del concert destacant que la Fundación Tony Manero “volia agrair tot l’esforç dels treballadors dels centres sanitaris el darrer any i nosaltres els agraïm de tot cor que hagin triat l’Hospital de Bellvitge per fer-ho, sent a més un any també especial per a ells”.

Aquí podeu veure el vídeo del concert.