La Direcció d’Infermeria de l’HUB celebra una jornada d’acollida per a professionals de nova incorporació

- Formació

Aquest 30 de juny, la Sala d’Actes de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha estat l'escenari de la sessió d’acollida que dona la benvinguda a totes les persones de nova incorporació de la Direcció Infermera. Durant els pròxims dies, aquests professionals s’incorporaran als diferents serveis i unitats del centre hospitalari.

Durant la benvinguda de la sessió, la directora d’Infermeria, Rosa Soldevila, i les sotsdirectores, Susana Asensio i Àngels Orenes, han proporcionat coneixement del funcionament de la institució així com de l’àmbit hospitalari en què desenvoluparan la seva tasca. També han fet un incís en les Bones Pràctiques de l’HUB, dotze valors i principis d’actuació dels professionals del centre orientats a continuar millorant l’excel·lència professional i l’experiència dels pacients, entre els quals hi ha l’empatia, el respecte, la coordinació i el treball en equip, la capacitat de generar confiança o la discreció o la comunicació a tots els nivells.

Entre les qüestions relacionades amb el dia a dia d’Infermeria, s’han tractat temes com la qualitat i la seguretat del pacient, la higiene hospitalària, els aïllaments o els medicaments perillosos. A més, diversos professionals han intervingut durant la jornada per oferir una aproximació a aspectes més pràctics, com la Prevenció de Riscos Laborals (PRL), el Pla d’Emergències i els riscs específics del lloc de treball, la futura formació dins de l’hospital i també qüestions d’interès de Recursos Humans.

La jornada s’ha clos amb el tancament institucional i amb el desig a les noves incorporacions que aquest sigui l’inici d’una estada professional ben profitosa i plena d’experiències satisfactòries a l’Hospital de Bellvitge.