300 euros d’aportació solidària a La Marató per part dels equips de l’Hospital de Bellvitge als BCN Salut Games

86 professionals de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) han participat en la 6a edició de l’Olimpíada Solidària BCN Salut Games, amb la satisfacció d’haver passat molt bones estones, i alhora reforçar sentiments de cohesió, pertinença i solidaritat.

Totes les persones participants en aquesta competició amateur han fet una aportació per a una causa solidària. En el cas de l’Hospital de Bellvitge, s’han recaptat 300 euros que es destinaran a La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio.

Donem l’enhorabona a tots i totes les professionals que han participat en disciplines tan diferents com tenis taula, pàdel, running, marxa nòrdica, bowling, escape room, gimcana i ‘humor groc’. En aquesta Olimpíada Solidària, l’objectiu és compartir amb companys i companyes una experiència des d’una perspectiva diferent de la del dia a dia al lloc de treball, alhora que és un punt de trobada amb persones d’altres organitzacions del mateix sector.

En aquesta sisena edició, que ha tingut lloc del 20 de març al 7 de maig, hi han participat més de 4.800 professionals de 39 centres de salut.

En aquest enllaç podeu veure fotos dels participants de l’HUB als BCN Salut Games.