L’Hospital Universitari de Bellvitge i l’Asociación de Futbolistas Españoles (AFE) han signat un acord de col·laboració per impulsar i desenvolupar estratègies conjuntes de prevenció de les conductes problemàtiques de joc en apostes esportives i dissenyar i implementar estudis de recerca relacionats amb aquestes apostes (presencials i online).

És l’únic centre que té una sala dedicada en exclusiva a aquestes intervencions, amb l’objectiu de fer-ne 400 anuals.

Un equip d’estudiants identificarà en l’hospital necessitats no resoltes que puguin convertir-se en oportunitats de negoci o àrees de millora.
El 95% dels participants troba feina al sector salut en acabar el programa i un de cada tres funda el seu propi projecte empresarial

La jornada sobre innovació sanitària "Innovation for value", celebrada el passat 8 de novembre a Barcelona, ​​ha analitzat les oportunitats que ofereixen els avenços tecnològics en l'àmbit de la salut.

La iniciativa té lloc en el marc d’un programa territorial que integra l’atenció hospitalària i primària en l’abordatge d’aquests malalts.

El dia 29 d’octubre, l’Hospital Universitari de Bellvitge celebra el Dia Mundial de l’Ictus amb la realització de controls i proves als visitants del centre sobre el risc de patir la malaltia.