Carregant

Error message

Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; panels_cache_object has a deprecated constructor in require_once() (line 130 of /var/www/html/bellvitge/sites/all/modules/contrib/ctools/ctools.module).

16 Setembre, 2019

Entra en funcionament el nou bloc quirúrgic de l’Hospital de Bellvitge

Avui, dilluns 16 de setembre, ha entrat en funcionament el nou bloc quirúrgic de l’Hospital Universitari de Bellvitge. El nou bloc, inaugurat divendres passat pel president de la Generalitat, està format per 31 quiròfans, dels quals 7 –dedicats a la cirurgia major ambulatòria– ja es van obrir el 2017.

13 Setembre, 2019

L’Hospital de Bellvitge estrena 24 quiròfans dotats dels avenços tecnològics més innovadors

El president de la Generalitat, Quim Torra, acompanyat de la consellera de Salut, Alba Vergés, i altres autoritats, ha inaugurat avui el nou bloc quirúrgic de l'Hospital Universitari de Bellvitge.

12 Setembre, 2019

Fernando Fernández Aranda, nou president de la Societat Mundial d'Investigació en Trastorns de l'Alimentació

El Dr. Fernando Fernández Aranda, coordinador de la Unitat de Trastorns Alimentaris de l'Hospital de Bellvitge, ha estat nomenat president de la Societat Mundial de Recerca en Trastorns de l'Alimentació.

04 Setembre, 2019

Un estudi internacional amb participació de Bellvitge aporta noves dades sobre el tractament farmacològic de la insuficiència cardíaca

El treball s’ha presentat al Congrés Europeu i Mundial de Cardiologia de París i s’ha publicat a ‘The New England Journal of Medicine’

20 Agost, 2019

L’Hospital Universitari de Bellvitge compta ja amb 11 CSUR, unitats de referència per a malalties minoritàries

L’Hospital Universitari de Bellvitge compta amb un total d’11 Centres, Serveis i Unitats de Referència (CSUR) del Sistema Nacional de Salud en patologies d’oftalmologia, cirurgia, esclerosi múltiple, trasplantament renal creuat, infeccions osteoarticulars i sarcomes.

12 Agost, 2019

La Unitat de Càncer de mama HUB-ICO consulta les pacients per elaborar el programa de la jornada del 15 d’octubre

Com cada any, la Unitat de Càncer de mama HUB-ICO organitza una Jornada per a pacients amb motiu del Dia Mundial contra la malaltia. La jornada es durà a terme el dimarts 15 d’octubre a la sala d’actes de l’Hospital Universitari de Bellvitge. Aquest any, l’objectiu és  encertar de ple amb els continguts de la sessió, abordant els temes que més preocupen a les pacients al voltant del diagnòstic i el tractament del càncer.