Carregant

Història

L’Hospital Universitari de Bellvitge està situat a L'Hospitalet de Llobregat, al sud de Barcelona. Compta amb la pràctica totalitat de les especialitats mèdiques i quirúrgiques, excepte la pediatria i l’obstetrícia. Desenvolupa activitats en l'àmbit de l'assistència, la recerca i la docència.

És centre de referència terciària per a tot l’eix Sud de Catalunya, fins a les Terres de l’Ebre, i hospital de proximitat i de referència territorial per als municipis de L’Hospitalet i El Prat de Llobregat.

Juntament amb l'Hospital de Viladecans i la Direcció d'Atenció Primària Costa de Ponent forma part de la Gerència Territorial Metropolitana Sud de l’Institut Català de la Salut.

L'Hospital, juntament amb el seu centre de recerca, l' IDIBELL, forma part del Campus Bellvitge, que també acull la Universitat de Barcelona i l'Institut Català d'Oncologia.