L’Onada d’agraïments de la colla gegantera de Sant Celoni arriba a l’Hospital de Bellvitge

Ara fa tres setmanes la Colla de Geganters i Grallers de Sant Celoni va posar en marxa un projecte de reconeixement a la tasca dels hospitals, CAP i centres de salut de tot Catalunya, que ha arribat avui a l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) de la ma del gegantó Mau.

Amb l’Onada d’Agraïments, el gegantó Mau recull els desitjos dels hospitals després de superar la pandèmia i ofereix un breu cercavila com a cloenda d’aquest reconeixement festiu. Així la delegació de la colla, amb el seu president, Jordi Deumal, al capdavant ha estat rebuda avui a l’HUB per un grup de professionals encapçalat per la gerent de la regió Metropolitana Sud de l’ICS, la Dra. Montserrat Figuerola.

La Dra. Figuerola ha estat l’encarregada de lliurar el desig de l’HUB: comptar amb els recursos humans i tecnològics necessaris per continuar tenint cura de la salut de la població amb les màximes garanties, “perquè la pandèmia ha confirmat que els treballadors del sistema públic de salut sempre hi són”.

Posteriorment, Jordi Deumal ha llegit un manifest d’agraïment per reconèixer l’esforç de tota la comunitat sanitària i ha lliurat a la Dra. Figuerola un diploma on consta aquest agraïment a tot el personal sanitari que ha donat resposta a la Covid19.

L’Onada d’agraïment de la colla de Sant Celoni ha recorregut en tres setmanes uns 1.800 km per tot el territori, visitant una cinquantena de centres. El desitjos que han recollit als hospitals i CAPs seran lliurats al conseller de Salut, Josep Maria Argimón.