13a Jornada de recerca 2022: Salut mental, preguntes i respostes per a la postpandèmia

Sala d'actes Hospital Universitari de Bellvitge

Desenvolupar recerca de qualitat i amb un impacte en la pràctica clínica i, per tant, en la salut de les persones és una de les missions de l’Institut Català de la Salut (ICS). La Jornada de Recerca d’enguany, que se celebra a l’Hospital Universitari de Bellvitge amb motiu dels seus 50 anys, és una nova oportunitat per conèixer de primera mà la recerca que s’està fent als diferents instituts de recerca que formen part de l’ICS. Aquest any, el tema escollit és la salut mental, sobre la qual la pandèmia provocada pel coronavirus SARS-CoV-2 ha impactat de manera important. Com enfocar la recerca en salut mental, des de quines perspectives i quins reptes, oportunitats i noves estratègies encaren els i les professionals de la recerca, a curt i a llarg termini, són els temes de debat d’aquesta Jornada.

Jornada de Recerca 2022