Sessió de recerca

Sala d'actes HUB

L’objectiu de la Jornada és promoure i divulgar la recerca multidisciplinària entre els professionals de la salut de l’Hospital Universitari de Bellvitge. És per això que aquesta Jornada pretén ser un espai per compartir els principals resultats de projectes de recerca dirigits per professionals de diferents disciplines i vinculats amb la Salut Digital i BigData per millorar la salut dels pacients.

En aquesta Jornada també s’entregaran els premis a la millor publicació científica, la millor tesi doctoral i els premis de recerca en cures de l'HUB. Pel que fa a aquests últims, els assistents votaran la qualitat de l’exposició atorgant un 20% de la puntuació final de cada projecte que opta a premi, mentre que la puntuació del comitè avaluador representarà el 80% restant.

File
Recerca a l'HUB