Susana Jiménez, guardonada als Premios Sanitarias de Redacción Médica

- Certificacions

La cap del Servei de Psicologia Clínica de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB) ha estat distingida durant la VII edició dels Premios Sanitarias, organitzats pel diari Redacción Médica i que posen en valor el lideratge femení al sector sanitari de l’Estat espanyol. En un acte celebrat a Madrid i presidit per la ministra de Sanitat, Mónica Garcia, s’ha destacat la importància de treballar per la igualtat de gènere al sistema sanitari.

La Dra. Susana Jiménez-Murcia, cap del Servei de Psicologia Clínica de l’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB), ha estat una de les professionals premiades als VII Premios Sanitarias, una iniciativa impulsada pel diari especialitzat en el sector sanitari Redacción Médica. En un acte celebrat a Madrid el 29 de febrer, i encapçalat per la ministra de Sanitat de l’Estat espanyol, Mónica Garcia, quinze dones d’arreu de l’Estat han estat reconegudes per la seva feina i esforç diari.

Els guardons posen en valor el lideratge femení al sector sanitari espanyol i pretenen subratllar la necessitat d’apropar-se a la igualtat de gènere al sistema sanitari. La Dra. Jiménez i la Dra. Raquel Cuevas Pérez, cap del Servei de Psicologia de l’Hospital General de Granollers, van rebre les seves condecoracions a mans de María Isabel Moya García, vicepresidenta primera del Consejo General de Colegios Oficiales de Médicos (CGCOM), i Celia Gómez González, directora general d’Ordenació Professional del Ministeri de Sanitat del Govern espanyol.

El reconeixement a la Dra. Jiménez-Murcia arriba després que, el passat 23 de febrer, el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC) la condecorés com a Col·legiada d'Honor. En les paraules d’agraïment per la distinció, Susana Jiménez va assegurar rebre el premi “en nom de tot l’equip del Servei de Psicologia Clínica de l’Hospital Universitari de Bellvitge, que ha dedicat moltes hores i molt esforç perquè el projecte de les unitats especials de Trastorns de la Conducta Alimentària i d’Addiccions Comportamentals, durant molts anys, i del Servei de Psicologia, ara, hagin tirat endavant”. També va agrair la gerència de l’Hospital de Bellvitge la confiança atorgada per posar en marxa el Servei de Psicologia Clínica, l’any 2023.