El Dr. Josep Comín, nou director d’Innovació, Recerca i Universitats de la GTMS, i el Dr. Joan Antoni Gómez Hospital, nou cap del Servei de Cardiologia de l’Hospital de Bellvitge

El Dr. Josep Comín, fins ara cap del Servei de Cardiologia de l’Hospital Universitari de Bellvitge, ha estat nomenat director d’Innovació, Recerca i Universitats de la Gerència Territorial Metropolitana Sud. En el seu lloc, el Dr. Joan Antoni Gómez Hospital ha estat nomenat nou cap del Servei de Cardiologia de l’hospital.

El Dr. Comín substitueix com a director d’Innovació la Dra. Encarna Grifell, que avui deixa el càrrec amb motiu de la seva jubilació.

Josep Comín es va especialitzar en cardiologia en el nostre centre i hi va iniciar la seva trajectòria com a metge adjunt. Després d’un llarg i exitós període al Parc de Salut Mar, el 2016 es va reincorporar al nostre centre per posar en marxa el projecte d’insuficiència cardíaca comunitària. L’any 2019 va assumir el càrrec de cap del Servei de Cardiologia de l’Hospital Universitari de Bellvitge. El Dr. Comín també dirigeix el BIO-HEART Cardiovascular Diseases Research Group de l’IDIBELL i és professor de medicina de la Universitat de Barcelona i president del comitè de recerca de l’HUB, entre d’altres múltiples activitats i responsabilitats.

Per la seva banda, el Dr. Joan Antoni Gómez Hospital es va llicenciar en medicina i cirurgia a la Universitat de Barcelona i es va especialitzar en cardiologia a l’Hospital Universitari de Bellvitge l’any 1994, on des de llavors ha desenvolupat la seva carrera. És doctor en medicina per la UB des del 1999, i les seves principals àrees d’especialització han estat la síndrome coronària aguda, la imatge intracoronària, l’intervencionisme coronari de lesions coronàries complexes i l’assistència ventricular percutània. Des del 2011 és cap de secció d’Hemodinàmica i Cardiologia Intervencionista del Servei de Cardiologia.