Carregant

Conferència del màxim expert en trasplantament de cor de donant en aturada circulatòria controlada

29 Març 2019

El passat dia 27 de març, va visitar l'Hospital Universitari de Bellvitge el Dr. Steven Tsui, cirurgià cardiotoràcic de l'Hospital Royal Papworth del Regne Unit.

El Dr. Tsui va acceptar la nostra invitació per venir a fer una conferència sobre el trasplantament de cor procedent de donants en aturada circulatòria controlada, tècnica de la qual és pioner i la persona que més experiència en té de tot el món.

El trasplantament de cor de donants en aturada circulatòria controlada és un procediment molt innovador amb resultats realment extraordinaris que obre un futur ple de possiblitats als malalts en llista d'espera per a trasplantament cardíac.