Carregant

Conferència de Janet Treasure sobre els darrers avenços en trastorns de l’alimentació

12 Març 2019

La Prof. Janet Treasure, directora del Servei de Trastorns de l’Alimentació del South London and Maudsley NHS Foundation Trust, va pronunciar ahir a l’Hospital Universitari de Bellvitge la conferència “Maneig dels trastorns de l’alimentació: què hem après durant els darrers 40 anys?”

L’acte va estar coordinat pel Dr. Fernando Fernández-Aranda, cap de la Unitat Trastorns Alimentaris del Servei de Psiquiatria de l’Hospital Universitari de Bellvitge –el qual va fer també la presentació de la Dra. Treasure– i per la Dra. Susana Jiménez-Murcia, cap de la Unitat Joc Patològic i Adiccions Conductuals de l’HUB. L’acte va comptar el suport del CIBER de Fisiopatologia de l’Obesitat i Nutrició (CIBERobn) de l’Instituto de Salud Carlos III.

En la seva conferència, la Dra. Treasure va fer un repàs dels avenços aconseguits en el coneixement i el tractament d’aquests trastorns en les darreres dècades, fent èmfasi no només en la seva fisiopatologia sinó, d’una manera molt destacada, en els seus aspectes socials i en el necessari abordatge de les dificultats de l’entorn de família i amics que s’hi relacionen i n’han de tenir cura.